Prucessu di trattamentu di a superficia di i prudutti di plastica - Electroplating

U trattamentu di a superficia hè di furmà una strata di superficia cù una o più proprietà speciale nantu à a superficia di u materiale per metudi fisichi o chimichi.U trattamentu di a superficia pò migliurà l'aspettu di u produttu, a struttura, a funzione è altri aspetti di u rendiment.

Apparenza: cum'è culore, mudellu, logu, gloss, etc.

Texture: cum'è rugosità, vita (qualità), streamline, etc.;

Funzione: cum'è anti-impronta digitale, anti-scratch, migliurà l'aspettu è a struttura di e parti di plastica, facenu chì u pruduttu prisenta una varietà di cambiamenti o novi disinni;migliurà l'aspettu di u pruduttu.

1

Electroplating:

Hè un metudu di trasfurmazioni per i prudutti di plastica per ottene effetti di superficia.L'apparenza, e proprietà elettriche è termali di i prudutti di plastica ponu esse effittivamenti migliurate da u trattamentu di l'electroplating plastica, è a forza meccanica di a superficia pò esse migliurata.Simile à PVD, PVD hè un principiu fisicu, è l'electroplating hè un principiu chimicu.L'electroplating hè principarmenti divisu in l'electroplating à vacuum è l'electroplating à l'acqua.U riflettore di Shinland adopra principarmenti u prucessu di electroplating in vacuum.

Vantaghji tecnichi:

1. Riduzzione di pesu

2. Risparmia di costu

3. Meno prugrammi machining

4. Simulazione di parti metalliche

Prucedura di trattamentu post-plating:

1. Passivazione: A superficia dopu l'electroplating hè sigillata per furmà una densa capa di tissutu.

2. Phosphating: Phosphating hè a furmazione di una film di fosfatazione nantu à a superficia di a materia prima per prutege a strata di electroplating.

3. Coloring: Coloring anodized hè generalmente usatu.

4. Pittura: spray una capa di film di pittura nantu à a superficia

Dopu chì u plating hè cumpletu, u pruduttu hè seccu è cottu.

Punti chì deve esse attentu à u disignu quandu i pezzi di plastica anu da esse electroplated:

1. U gruixu di muru irregolare di u pruduttu deve esse evitata, è u gruixu di u muru deve esse moderatu, altrimenti serà facilmente deformatu durante l'electroplating, è l'aderenza di u revestimentu serà povira.Durante u prucessu, hè ancu faciule di deformà è causanu a caduta di u revestimentu.

2. U disignu di a parte plastica deve esse faciule da demould, altrimenti, a superficia di a parte placcata serà tirata o sprained durante u demoulding forzatu, o l'estresse internu di a parte plastica serà affettata è a forza di ligame di u revestimentu serà. esse affettatu.

3. Pruvate micca di utilizà inserzioni metalliche per i pezzi di plastica, altrimente l'inserzioni saranu facilmente corrode durante u trattamentu pre-plating.

4. A superficia di e parti di plastica deve avè una certa rugosità di a superficia.


Tempu di Postu: Nov-04-2022