Prucessu di trattamentu superficiale di i prudutti plastichi - Galvanoplastia

U trattamentu superficiale hè di furmà un stratu superficiale cù una o più proprietà speciali nantu à a superficia di u materiale per mezu di metudi fisichi o chimichi. U trattamentu superficiale pò migliurà l'aspettu, a struttura, a funzione è altri aspetti di e prestazioni di u pruduttu.

Aspettu: cum'è u culore, u mudellu, u logu, a lucentezza, ecc.

Testura: cum'è a rugosità, a durata (qualità), a linea di streamline, ecc.;

Funzione: cum'è anti-impronte digitali, anti-graffiu, migliurà l'aspettu è a struttura di e parti di plastica, fà chì u pruduttu prisenti una varietà di cambiamenti o novi disinni; migliurà l'aspettu di u pruduttu.

1

Galvanoplastia:

Hè un metudu di trasfurmazione per i prudutti plastichi per ottene effetti di superficia. L'aspettu, e proprietà elettriche è termiche di i prudutti plastichi ponu esse migliorate efficacemente per via di u trattamentu di galvanoplastia plastica, è a resistenza meccanica di a superficia pò esse migliorata. Simile à u PVD, u PVD hè un principiu fisicu, è a galvanoplastia hè un principiu chimicu. A galvanoplastia hè principalmente divisa in galvanoplastia à vuoto è galvanoplastia à acqua. U riflettore di Shinland adotta principalmente u prucessu di galvanoplastia à vuoto.

Vantaghji tecnichi:

1. Riduzione di pesu

2. Risparmiu di costi

3. Menu prugrammi di machinazione

4. Simulazione di pezzi metallichi

Prucedura di trattamentu dopu a placcatura:

1. Passivazione: A superficia dopu a galvanoplastia hè sigillata per furmà un stratu densu di tissutu.

2. Fosfatazione: A fosfatazione hè a furmazione di una pellicola di fosfatazione nantu à a superficia di a materia prima per prutege u stratu di galvanoplastia.

3. Culorazione: A culurazione anodizzata hè generalmente aduprata.

4. Pittura: spruzzate una strata di film di pittura nantu à a superficia

Dopu chì a placcatura hè cumpleta, u pruduttu hè asciugatu cù un soffiu è cottu in fornu.

Punti à i quali ci vole à fà attenzione in u disignu quandu e parti in plastica devenu esse elettroplaccate:

1. U spessore irregulare di u muru di u pruduttu deve esse evitatu, è u spessore di u muru deve esse moderatu, altrimenti si deformerà facilmente durante a galvanoplastia, è l'adesione di u rivestimentu serà scarsa. Durante u prucessu, hè ancu faciule di deformà è fà cascà u rivestimentu.

2. U disignu di a parte plastica deve esse faciule da smuntà, altrimenti, a superficia di a parte placcata serà tirata o slogata durante u smuntamentu furzatu, o a tensione interna di a parte plastica serà affettata è a forza di legame di u rivestimentu serà affettata.

3. Pruvate à ùn aduprà inserti metallichi per e parti di plastica, altrimenti l'inserti saranu facilmente currusi durante u trattamentu di pre-placcatura.

4. A superficia di e parte di plastica deve avè una certa rugosità superficiale.


Data di publicazione: 04 di nuvembre di u 2022