Chì ghjè un poligonu di Thiessen?
U poligonu di u senatore Saxian Tyson hè ancu chjamatu diagramma di Voronoi (diagramma di Voronoi), chjamatu dopu à Georgy Voronoi, hè una forma particulare di divisione spaziale.
A so logica interna hè un inseme di poligoni cuntinui cumposti da bisettrici verticali chì cunnettanu dui segmenti di linea di puntu adiacenti. A distanza da qualsiasi puntu in un poligonu di Thiessen à u puntu di cuntrollu chì custituisce u poligonu hè menu di a distanza da i punti di cuntrollu di l'altri poligoni, è ogni poligonu cuntene unu è solu un campione.
L'aspettu unicu è maravigliosu di i poligoni Tyson hà applicazioni in architettura, ecc. L'aspettu di u cubu d'acqua è u disignu di u paisaghju di i parchi sò tutti applicati à i poligoni Tyson.
U principiu di a miscelazione di luce di poligonu Tyson:
Attualmente, e lenti in u mercatu utilizanu spessu superfici quadrilateriche, esagonali è altre superfici di perle per a miscelazione di luce, è queste strutture sò tutte forme regulari.
A luce emessa da a fonte luminosa hè suddivisa da ogni piccula superficia di perla attraversu a lente, è infine sovrapposta à a superficia ricevente per furmà un puntu luminosu. E superfici di perle di diverse forme ponu mappà diversi punti luminosi, dunque si utilizanu e superfici di perle cù forme regulari cum'è quadrilateri è esagoni. U puntu luminosu furmatu hè ancu furmatu da a sovrapposizione di una pluralità di punti luminosi quadrangulari è esagonali.
A superficia di a perla di u poligonu di Thiessen usa a forma inconsistente di ogni poligonu di Thiessen per sovrappone si per furmà un puntu luminosu. Quandu a superficia di a perla hà un numeru sufficiente, pò esse sovrapposta per furmà un puntu luminosu circulare uniforme.
Cuntrastu puntuale
A figura sottu mostra u puntu luminosu furmatu da a superposizione di trè superfici di perle: quadrilateru, esagonu è poligonu di Thiessen, è u numeru di superfici di perle è u raghju R di i trè tippi di superfici di perle sò listessi sottu à a listessa zona emittente di luce.
faccia di perla quadrilatera
Faccia di perla esagonale
Faccia di perla poligonale Tyson
Da a paragone di i trè punti luminosi in l'imagine sopra, hè evidenti chì u puntu luminosu furmatu da a superposizione di i poligoni Tyson in l'imagine di diritta hè più vicinu à un cerchju, è u puntu luminosu serà più uniforme. Si pò vede chì a capacità di mischjà a luce di a superficia di a perla di u poligonu Tyson hè più forte.
Lente Poligonale Shinland Tyson
Data di publicazione: 10 di ghjugnu 2022







