Applicazione di lampade Tunnel

Applicazione di lampade Tunnel

Sicondu i diversi prublemi visuali di i tunnel chì avemu introduttu prima, i requisiti più elevati sò presentati per l'illuminazione di u tunnel.Per trattà in modu efficace cù questi prublemi visuali, pudemu passà per i seguenti aspetti.

L'illuminazione di u tunnelhè generalmente divisu in cinque sezioni: sezione avvicinata, sezione d'entrata, sezione di transizione, sezione media è sezione di uscita, ognuna di quale hà una funzione diversa.

Riflettore lineare Shinland
2
Riflettore lineare Shinland

(1) Sezione chì si avvicina: A sezione chì si avvicina di u tunnel si riferisce à una sezione di strada vicinu à l'entrata di u tunnel.Situatu fora di u tunnel, a so luminosità vene da e cundizioni naturali fora di u tunnel, senza illuminazione artificiale, ma perchè a luminosità di u segmentu chì si avvicina hè strettamente ligata à l'illuminazione in u tunnel, hè ancu abitudine di chjamà un segmentu di illuminazione.

(2) Sezione di entrata: A sezione di entrata hè a prima sezione di illuminazione dopu à l'entrata in u tunnel.A seccione di l'entrata era prima chjamata a seccione d'adattazione, chì esige illuminazione artificiale.

(3) Sezione di transizione: A sezione di transizione hè a sezione di illuminazione trà a sezione di l'entrata è a sezione media.Questa rùbbrica hè aduprata per risolve u prublema d'adattazione di a visione di u driver da una luminosità alta in a sezione di l'entrata à una luminosità bassa in a sezione media.

(4) Sezione media: Dopu chì u cunduttore passa per a sezione di l'entrata è a sezione di transizione, a visione di u cunduttore hà finitu u prucessu di adattazione scura.U compitu di l'illuminazione in a sezione media hè di assicurà a sicurità.

(5) Sezione di uscita: In u ghjornu, u cunduttore pò adattà gradualmente à a luce forte à l'uscita per eliminà u fenomenu "bucu biancu";a notte, u cunduttore pò vede chjaramente a forma di linea di a strada esterna è l'ostaculi nantu à a strada in u burcu., per eliminà u fenomenu di "buco neru" à a surtita, a pratica cumuni hè di utilizà lampi di strada cum'è illuminazione cuntinua fora di u tunnel.


Tempu di post: 17-sep-2022