Installazione è pulizia di lenti ottiche

In u prucessu di installazione di lenti è di pulizia, ogni pezzu di materiale appiccicosu, ancu i marchi di unghie o gocce d'oliu, aumenterà a rata di assorbimentu di lenti, riducendu a vita di serviziu.Per quessa, i seguenti precautions deve esse pigliatu:

1. Ùn mai installate lenti cù dite nude.Guanti o guanti di gomma deve esse purtatu.

2. Ùn aduprate micca strumenti affilati per evitari di graffià a superficia di a lente.

3. Ùn toccu u filmu quandu sguassate a lente, ma tenite a punta di a lente.

4. Lenti deve esse postu in un locu seccu è pulitu per a prova è a pulizia.Una bona superficia di a tavula deve avè parechje strati di tovaglioli di carta di pulizia o tampone di carta, è parechji fogli di carta di spugna di lenti di pulizia.

5. Users avissi a evitari di parlà nantu à a lente è mantene l'alimentu, beie è altri contaminanti putenziali luntanu da l'ambiente di travagliu.

Metudu di pulizia curretta

L'unicu scopu di u prucessu di pulizia di lenti hè di caccià i contaminanti da a lente è ùn pruvucarà più contaminazione è danni à a lente.Per ghjunghje stu scopu, unu deve spessu aduprà metudi relativamente menu risicatu.I seguenti passi sò pensati per questu scopu è deve esse usatu da l'utilizatori.

Prima, hè necessariu d'utilizà bola d'aria per sbattà u filu nantu à a superficia di u cumpunente, in particulari a lenti cù particeddi chjuchi è u filu nantu à a superficia.Ma ùn aduprate micca l'aria compressa da a linea di produzzione, perchè queste aria cuntenenu gocce d'oliu è d'acqua, chì anu da approfondisce a contaminazione di a lente.

U sicondu passu hè di applicà l'acetone per pulizziari ligeramente a lente.L'acetone à questu livellu hè quasi anidru, chì reduce a pussibilità di contaminazione di lenti.I boli di cuttuni immersi in l'acetone devenu esse puliti sottu a luce è si movenu in cerchi.Quandu un bastone di cuttuni hè bruttu, cambiallu.A pulizia deve esse fatta à un tempu per evità a generazione di barre d'onda.

Se a lente hà duie superfici rivestite, cum'è una lente, ogni superficia deve esse pulita in questu modu.U primu latu deve esse postu nantu à una foglia pulita di carta di lente per a prutezzione.

Se l'acetone ùn sguassate micca tutta a terra, poi lavate cù l'acitu.A pulizia di l'acitu usa a suluzione di terra per sguassà a terra, ma ùn dannu micca a lenti otticu.Questu acitu pò esse di qualità sperimentale (diluted to 50% force) o l'acitu biancu di casa cù 6% àcitu acìticu.A prucedura di pulizia hè u listessu cum'è a pulizia di l'acetone, allora l'acetone hè utilizatu per sguassà l'acitu è ​​​​asciucà a lenti, cambiendu i boli di cuttuni spessu per assorbe completamente l'acidu è l'idratu.

Se a superficia di a lente ùn hè micca pulita cumpletamente, allora utilizate a pulizia di lucidatura.A pulizia di lucidatura hè di utilizà una pasta di lucidatura d'aluminiu di qualità fina (0.1um).

U liquidu biancu hè utilizatu cù una bola di cuttuni.Perchè sta pulizia di lucidatura hè una macinazione meccanica, a superficia di a lente deve esse pulita in un ciclu lento, senza pressione, micca più di 30 seconde.Rince a superficia cù acqua distillata o una bola di cuttuni immersa in acqua.

Dopu chì a pulitura hè eliminata, a superficia di a lente hè pulita cù l'alcool isopropilico.L'isopropyl etanol mantene a pulitura restante in una sospensjoni cù l'acqua, poi sguassate cù una bola di cuttuni immersa in acetone.Se ci hè un residuu nantu à a superficia, lavate torna cù l'alcohol è l'acetone finu à ch'ella hè pulita.

Di sicuru, certi pollutants è danni lente ùn pò esse sguassati da a pulizia, soprattuttu a strata di film brucia causata da splashing di metallu è a terra, per restaurà una bona prestazione, l'unicu modu hè di rimpiazzà a lente.

Metudu di stallazione curretta

Durante u prucessu di stallazione, se u metudu ùn hè micca currettu, a lente serà contaminata.Dunque, i prucedure di u funziunamentu citati prima deve esse seguitu.Se un gran numaru di lenti deve esse installatu è eliminatu, hè necessariu di disignà un attellu per rializà u compitu.I clamps speciali ponu riduce u numeru di cuntattu cù a lente, riducendu cusì u risicu di contaminazione o danni di lenti.

In più, s'è a lente ùn hè stallatu currettamente, u sistema laser ùn travaglià bè, o ancu esse dannatu.Tutte e lenti laser CO2 deve esse muntate in una certa direzzione.Allora l'utilizatore deve cunfirmà l'orientazione curretta di a lente.Per esempiu, a superficia alta riflettente di u specchiu di output deve esse in a cavità, è a superficia alta permeable deve esse fora di a cavità.Se questu hè invertitu, u laser ùn pruducerà micca laser o un laser di bassa energia.U latu cunvessu di a lente di focalizazione finale face in a cavità, è a seconda parte attraversu a lente hè cuncave o flat, chì gestisce u travagliu.S'ellu hè invertitu, u focu diventerà più grande è a distanza di travagliu cambierà.In l'applicazioni di taglio, risultatu in fessure più grandi è velocità di taglio più lenta.I riflettori sò u terzu tipu cumuni di lenti, è a so stallazione hè ancu critica.Di sicuru, cù un riflettore hè faciule d'identificà u riflettore.Ovviamente, u latu di u revestimentu hè di fronte à u laser.

In generale, i pruduttori marcaranu i bordi per aiutà à identificà a superficia.Di solitu a marca hè una freccia, è a freccia punta versu un latu.Ogni fabricatore di lenti hà un sistema per l'etichettatura di lenti.In generale, per specchi è specchi di output, a freccia punta à u latu oppostu di l'altitudine.Per una lente, a freccia punta versu una superficia cuncava o plana.A volte, l'etichetta di lenti vi ricurdarà u significatu di l'etichetta.


Tempu di Postu: Dec-24-2021