In u prucessu d'installazione è di pulizia di e lenti, ogni pezzu di materiale appiccicaticciu, ancu segni di unghie o gocce d'oliu, aumenterà u tassu d'assorbimentu di e lenti, riducendu a so durata di vita. Dunque, devenu esse pigliate e seguenti precauzioni:
1. Ùn installate mai lenti cù e dite nude. Si devenu purtà guanti o guanti di gomma.
2. Ùn aduprate micca strumenti affilati per evità di graffià a superficia di a lente.
3. Ùn toccate micca a pellicola quandu si rimuove a lente, ma tenete u bordu di a lente.
4. E lenti devenu esse piazzate in un locu asciuttu è pulitu per esse pruvate è pulite. Una bona superficia di tavulinu deve avè parechji strati di carta assorbente o di carta tamponata, è parechji fogli di carta spugna per a pulizia di lenti.
5. L'utilizatori devenu evità di parlà sopra à l'obiettivo è tene l'alimentu, e bevande è altri contaminanti potenziali luntanu da l'ambiente di travagliu.
Metudu di pulizia currettu
L'unicu scopu di u prucessu di pulizia di e lenti hè di caccià i contaminanti da a lente è di ùn causà più contaminazione è danni à a lente. Per ghjunghje à questu scopu, si devenu spessu aduprà metudi relativamente menu risicati. I passi seguenti sò cuncipiti per questu scopu è devenu esse aduprati da l'utilizatori.
Prima, hè necessariu aduprà una palla d'aria per caccià u filu dentale da a superficia di u cumpunente, in particulare a lente cù piccule particelle è filu dentale da a superficia. Ma ùn aduprate micca aria compressa da a linea di pruduzzione, perchè quest'aria cuntenerà gocce d'oliu è d'acqua, chì aggraveranu l'inquinamentu di a lente.
U secondu passu hè di applicà l'acetone per pulisce leggermente a lente. L'acetone à questu livellu hè guasi anidru, ciò chì riduce a pussibilità di contaminazione di e lenti. I batuffoli di cuttone immersi in l'acetone devenu esse puliti sottu à a luce è mossi in cerchi. Una volta chì un tampone di cuttone hè sporcu, cambiallu. A pulizia deve esse fatta in una volta per evità a generazione di barre d'onda.
Sè a lente hà duie superfici rivestite, cum'è una lente, ogni superficia deve esse pulita in questu modu. A prima parte deve esse posta nantu à un fogliu pulitu di carta per lenti per a prutezzione.
Sè l'acetone ùn elimina micca tutta a sporcizia, sciacquate cù l'acetu. A pulizia cù l'acetu usa a suluzione di sporcizia per rimuovere a sporcizia, ma ùn danneghja micca a lente ottica. Questu acetu pò esse di qualità sperimentale (diluitu à 50% di forza) o acetu biancu domesticu cù 6% d'acidu aceticu. A prucedura di pulizia hè a listessa chè a pulizia cù l'acetone, dopu l'acetone hè adupratu per rimuovere l'acetu è asciugà a lente, cambiendu spessu i batuffoli di cuttone per assorbe cumpletamente l'acidu è idratà.
Sè a superficia di a lente ùn hè micca cumpletamente pulita, aduprate una pulizia lucidante. A pulizia lucidante consiste in aduprà una pasta lucidante per aluminiu di qualità fina (0,1 um).
U liquidu biancu hè adupratu cù una palla di cuttone. Siccomu sta pulizia di lucidatura hè una macinazione meccanica, a superficia di a lente deve esse pulita in un ciclu intrecciatu lentu, senza pressione, micca più di 30 secondi. Risciacquate a superficia cù acqua distillata o una palla di cuttone immersa in acqua.
Dopu avè cacciatu u lucidante, a superficia di a lente hè pulita cù alcolu isopropilicu. L'etanolu isopropilicu mantene u lucidante restante in una sospensione cù acqua, poi u rimuove cù un batuffolu di cuttone immersu in acetone. S'ellu ci hè qualchì residuu nantu à a superficia, lavatela di novu cù alcolu è acetone finu à ch'ella sia pulita.
Benintesa, certi inquinanti è danni à e lenti ùn ponu esse eliminati cù a pulizia, in particulare a brusgiatura di u stratu di film causata da schizzi di metallu è sporcizia, per restaurà una bona prestazione, l'unicu modu hè di rimpiazzà a lente.
Metudu d'installazione currettu
Durante u prucessu d'installazione, s'è u metudu ùn hè micca currettu, a lente serà contaminata. Dunque, e procedure operative citate prima devenu esse seguitate. S'è un gran numeru di lenti devenu esse installate è rimosse, hè necessariu cuncepisce un dispositivu per compie u compitu. I morsetti speciali ponu riduce u numeru di cuntatti cù a lente, riducendu cusì u risicu di contaminazione o danni à a lente.
Inoltre, se a lente ùn hè micca stallata currettamente, u sistema laser ùn funziona micca currettamente, o ancu serà dannighjatu. Tutte e lenti laser CO2 devenu esse muntate in una certa direzzione. Dunque, l'utente deve cunfirmà l'orientazione curretta di a lente. Per esempiu, a superficia altamente riflettente di u specchiu di uscita deve esse dentru a cavità, è a superficia altamente permeabile deve esse fora di a cavità. Se questu hè invertitu, u laser ùn pruducerà micca laser o un laser à bassa energia. U latu convessu di a lente di focalizazione finale hè rivoltu versu a cavità, è u secondu latu attraversu a lente hè o concavu o pianu, ciò chì gestisce u travagliu. Se hè invertitu, u focu diventerà più grande è a distanza di travagliu cambierà. In l'applicazioni di taglio, si traduce in fessure più grande è velocità di taglio più lenta. I riflettori sò u terzu tipu cumunu di lente, è a so installazione hè ancu critica. Benintesa, cù un riflettore hè faciule identificà u riflettore. Ovviamente, u latu di u rivestimentu hè rivoltu versu u laser.
In generale, i pruduttori marcanu i bordi per aiutà à identificà a superficia. Di solitu a marca hè una freccia, è a freccia punta versu un latu. Ogni pruduttore di lenti hà un sistema per etichettà e lenti. In generale, per i specchi è i specchi di uscita, a freccia punta versu u latu oppostu di l'altezza. Per una lente, a freccia punta versu una superficia concava o piana. Calchì volta, l'etichetta di a lente vi ricorderà u significatu di l'etichetta.
Data di publicazione: 24 dicembre 2021




