Funzioni di Tunnel Lamp

Lampade Led Tunnel sò principarmenti aduprate per tunnel, attellu, magazzini, locali, metallurgia è diverse fabbriche, è sò più adattati per u paisaghju urbanu, cartelloni è facciate di edifici per l'illuminazione di bellezza.

I fattori cunsiderati in u disignu di l'illuminazione di u tunnel includenu a lunghezza, u tipu di linea, u tipu di superficia stradale, a presenza o l'assenza di marciapiedi, a struttura di e strade di ligame, a velocità di cuncepimentu, u voluminu di trafficu è i tipi di veiculi, etc. .

Funzioni di Tunnel Lamp

L'efficienza luminosa di a fonte di luce LED hè un indicatore di basa per misurà l'efficienza di a so fonte di luce di tunnel.Sicondu i bisogni reali diLuci di tunnel LED, L'efficienza luminosa utilizata deve ghjunghje à un certu livellu per risponde à i bisogni di rimpiazzà i lampi tradiziunali di sodiu è i lampi d'alogenuri di metalli per l'illuminazione stradale.

1. I tunnellati ordinali anu i seguenti prublemi visuali speciali:

(1) Prima di entre in u tunelu (ghjornu): A causa di a grande differenza di luminosità in l'internu è fora di u tunnel, quandu si vede da l'esternu di u tunnel, un fenomenu di "buco neru" serà vistu à l'entrata di u tunnel.

 

(2) Dopu à l'ingressu à u tunnel (di ghjornu): Dopu chì una vittura entra in un tunnel chì ùn hè micca troppu scuru da l'esterno luminoso, ci vole un certu tempu per vede l'internu di u tunnel, chì hè chjamatu "lag d'adattazione". fenomenu.

 

(3) Exit Tunnel: In u ghjornu, quandu una vittura passa per un longu tunnel è si avvicina à l'uscita, per via di a luminosità esterna estremamente alta vista da l'uscita, l'uscita pare esse un "bucu biancu", chì presenterà estremamente. abbagliante forte, a notte hè u cuntrariu di u ghjornu, è ciò chì vede à l'uscita di u tunelu ùn hè micca un pirtusu luminoso, ma un pirtusu neru, cusì chì u cunduttore ùn pò micca vede a forma di linea di a strada esterna è l'ostaculi nantu à a strada.

 

I sopratuttu sò i prublemi chì devenu esse migliurati in u disignu di lampade di tunnel è per purtà una bona sperienza visuale per u cunduttore.

 

 

 


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022