Zero Glare: rende l'illuminazione più sana!

Cum'è i bisogni di e persone per a qualità di vita, l'illuminazione sana riceve sempre più attenzione.

1 Definizione di splendore:

e1

Glare hè a luminosità causata da una distribuzione di luminosità inappropriata in u campu di visione, una grande differenza di luminosità o un cuntrastu estremu in u spaziu o in u tempu.Per dà un esempiu simplice, u sole à meziornu è a luce da i fasci di l'alti di vitture di notte sò glare.Glare pò esse simplicemente capitu cum'è: luce abbagliante.

2 I periculi di l'abbagliamentu

Glare hè una contaminazione luminosa cumuni.Quandu l'ochju umanu toccu, a retina serà stimulata, pruvucannu a sensazione di vertigine.Inoltre, Glare appartene à una luce forte, è a visione serà affettata in una certa misura in un ambiente di glare per un bellu pezzu.

I fonti di luce interni sò direttamente irradiati o riflessi, è una luminosità eccessiva o inappropriata entra in l'ochji di e persone, chì formanu ancu splendore.

In generale, u glare pò causà glare, vertigini, irritabilità, ansietà, è disturbà u ritmu di u clock biologicu.

3 Zero Glare

e2

U cuntrollu di u splendore di l'illuminazione interna di solitu principia cù u disignu di lampade.1. A fonte di luce hè ammucciata in u tubu prufonda, è a luce luminosa abbagliante hè oculata in u corpu di lampa;2. U riflettore hè utilizatu per filtrà u glare duie volte;3. Aumentà l'angolo di ombrezza per migliurà efficacemente a qualità è a cunsulazione di a luce, è creanu un ambiente più sanu.ambiente di illuminazione.

e3


Tempu di Postu: Feb-28-2023