Cum'è esigenze di a ghjente per a qualità di vita, l'illuminazione sana riceve sempre più attenzione.
1 Definizione di abbagliamentu:
U bagliore hè a luminosità causata da una distribuzione inappropriata di a luminosità in u campu visivu, una grande differenza di luminosità o un cuntrastu estremu in u spaziu o in u tempu. Per dà un esempiu simplice, u sole à meziornu è a luce di i fari abbaglianti di e vitture di notte sò bagliori. U bagliore pò esse capitu simplicemente cum'è: luce abbagliante.
2 I periculi di u bagliore
U bagliore hè un inquinamentu luminosu cumunu. Quandu l'ochju umanu u tocca, a retina serà stimulata, pruvucendu a sensazione di vertigini. Inoltre, u bagliore appartene à una luce forte, è a visione serà affettata in una certa misura in un ambiente di bagliore per un bellu pezzu.
E fonti di luce interne sò irradiate o riflesse direttamente, è una luminosità eccessiva o inappropriata entra in l'ochji di e persone, chì formerà ancu abbagliamenti.
In generale, u bagliore pò causà bagliore, vertigini, irritabilità, ansietà è disturbà u ritmu di l'orologio biologicu.
3 Zero Glare
U cuntrollu di u bagliore di l'illuminazione interna principia di solitu cù u disignu di e lampade. 1. A fonte di luce hè piattata in u tubu prufondu, è a luce abbagliante è luminosa hè piattata in u corpu di a lampada; 2. U riflettore hè adupratu per filtrà u bagliore duie volte; 3. Aumentà l'angulu di ombreggiatura per migliurà efficacemente a qualità è u cunfortu di a luce, è creà un ambiente di illuminazione più sanu.
Data di publicazione: 28 di ferraghju 2023







