U materiale di u riflettore

Normalmente, l'energia luminosa da a fonte di luce irradiarà in una direzzione di 360 °.Per utilizà in modu efficace l'energia luminosa limitata, a lampada pò cuntrullà a distanza di illuminazione è a zona di illuminazione di u puntu di luce principale attraversu u riflettore di luce.A tazza riflettente hè un riflettore chì usa COB cum'è fonte di luce è hà bisognu di illuminazione distante.Hè di solitu tipu di tazza, cumunimenti cunnisciuta cum'è tazza riflettente

Materiali di tazza riflettente è vantaghji è disadvantages

Reflectior pò esse tazza riflettente di metallu èRiflettore di plastica,i principali vantaghji è svantaghji sò mostrati in a tabella seguente:

Materiale

Costu

Accuratezza ottica

Resistenza à a temperatura

Dissipazione di u calore

Resistenza à a deformazione

Cunfurmità

Metallu

Bassu

Bassu

Altu

Bene

Bassu

Bassu

Plastica

Altu

Altu

Mediu

Mediu

Altu

Altu

1, Metal Refletor: stampa, prucessu di lucidatura à compie, memoria di deformazione, i vantaghji di u prezzu bassu, a resistenza di a temperatura, spessu usata in esigenze di illuminazione di bassa qualità di lampade è lanterna.

Placage à l'aluminium sous vide

2. Riflettore Plastica: un cumpletamentu demold, alta precisione otticu, memoria invisibili, costu moderatu, spessu usatu in a temperatura ùn hè micca altu in esigenze illuminazione high-grade di lampade è lanterna.

Riflettore di plastica

Differenza di ritmu riflettente:

L'efficienza di a capa di revestimentu riflettendu a luce visibile.U vacuum plating di muone hè u più altu, u vacuum plating di l'aluminiu hè u sicondu, l'ossidazione anodica hè u più bassu.

1, Placcatura d'aluminiu à u vacuum: applicata à a tazza riflettente di plastica resistente à a temperatura è di metallo.Rate riflettente hè altu, hè u prucessu di rivestimentu principale di l'automobile è a maiò parte di i lampi è e lanterne high-end.Ci hè dui tipi di trattamentu di l'alluminiu in vacuum, unu hè UV, pò passà a prova di spruzzo di sali, a superficia di l'aluminiu ùn hè micca faciule di cascà, riflettanza misurata di 89%.Unu ùn hè micca UV.A placa d'aluminiu di a superficia pò piglià un annu o dui per fallu, micca adattatu per l'usu in e cità custieri.A riflettanza misurata hè 93%.

2, Ossidazione anodica: appiicata à a tazza riflettente metallica.U tassu di riflessione efficace hè menu di a mità di u vacuum aluminium plating.U vantaghju ùn hè micca a paura di l'ultraviolet, danni infrared, è ancu pò esse puliti cù l'acqua.

3, Per l'imprese d'esportazione, a tazza di plastica pò passà i rigulamenti di sicurezza, a tazza d'aluminiu ùn pò micca passà i reguli di sicurezza.

4. Perchè a cunsistenza di cups d'aluminiu hè bassu, se fate 100PCS di prudutti, i spots ponu esse sfarenti di l'altri.Perchè i tazzi di plastica sò fatti da una stampatura di iniezione una volta, a cunsistenza hè alta.U mudellu di luce hè perfetta.

5. A riflettanza di a tazza d'aluminiu hè relativamente bassu, è a riflettanza di u vacuum aluminium plating hè finu à 70%.U costu di l'economie di luce hè abbastanza per pagà a diffarenza trà e tazze di plastica è d'aluminiu, è se u wattage di i lampi hè più grande, i costi di R & D pò esse ridutta à u minimu.

6, L'aspettu di u riflettore plastica hè più bella di u riflettore di metallo, i prudutti High-end.

 


Tempu di Postu: Aug-10-2022