A differenza trà Down Light è Spot Light

wps_doc_0

A diffarenza trà i luci downlights è spot lights hè chì u downlight hè un illuminazione basica, è l'illuminazione d'accentu di i spotlights hà un sensu chjaru di gerarchia senzasenza Master Luminaire.

1.COB:

Down Light: Hè una fonte di luce piatta, è i riflettori sò usati cum'è illuminazione basica.U spaziu generale serà luminoso.Hè spessu usatu in salotti, corridoi, balconi, etc. A fonte di luce di downlights hè generalmente micca regulable in angle, è u mudellu di luce hè uniforme, u lavatu di u muru ùn hà micca effettu di collina o ùn hè micca evidenti.

Spot Light: Sempre utilizatu COB per wallwasher, mette in risaltu u scopu di decorazioni è creendu un'atmosfera.A fonte di luce hè generalmente regulabile in l'angolo, è a luce hè relativamente focalizzata è hà un sensu di gerarchia.

2. Angle di fasciu:

Down Light: angolo di fasciu allargatu.

Spot Light: Angulu di fasciu 15 °, 24 °, 36 °, 38 °, 60 ° ecc.

Diversi angoli di fasciu anu una efficienza luminosa differente.

15 °: Spot centrale, illuminazione à puntu fissu, adattatu per ughjettu specificu.

24 °: U centru hè luminoso, lavatu di muru chjaru, adattatu per u salottu, a camera, u studiu.

36 °: Centru suave, adattatu per u salottu, a camera, u studiu.

60 °: Grande zona di illuminazione, aduprata per corridoi, cucine, toilette, etc.

3.Effettu anti-glare:

Down Light: L'effettu anti-riflessione di un grande angolo di fasciu hè debbule, generalmente facendu buchi profondi per migliurà l'effettu anti-glare è migliurà a luminosità generale di u spaziu.

Spotlight: U più chjucu hè l'angolo di fasciu, a luce più cuncentrata, è u disignu di trim anti-glare di u foru prufondu hè adupratu per ottene un bon effettu anti-glare.


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022