Pros è cuns di riflettore fattu di diversi materiali

Materiale Costu otticu

precisione

Riflettu

efficienza

Temperature 

Cumpatibilità

Deformazione 

resistenza

Impattu

resistenza

Luce

mudellu

aluminiu Bassu Bassu Bassu (circa 70%) Altu Bad Bad Bad
PC Mediu Altu Altu (90% in più) Mediu (120 gradi) Bene Bene Bene

Prucessu di molding

Riflettore di metallu: stampa, prucessu di lucidatura à compie, memoria di forma, u vantaghju hè u prezzu bassu, una bona resistenza à a temperatura, spessu usata in i bisogni di illuminazione low-end di lampade è lanterna.

Prutezzione di l'ambienti riflettore plastica alta temperatura: una volta cumpletamenti demoulding, alta precisione otticu, senza memoria di forma, costu moderatu, spessu usatu in a temperatura ùn hè micca altu in esigenze di illuminazione high-end di lampade è lanterna.

Prucessu di trattamentu di a superficia

Riflettore di plastica d'alta temperatura di prutezzione di l'ambiente: a superficia di l'alluminiu in alta vacuum, cù un eccellente lustre metallicu, l'efficienza di riflessione di a luce pò ghjunghje à più di 90%, hè u prucessu di rivestimentu principale per l'automobile è a maiò parte di e lampade è lanterne high-end.

Riflettore di metallu: trattamentu d'ossidazione anodica di a superficia, efficienza riflettente efficace pò ottene solu circa 70%.

Per l'imprese d'esportazione, u riflettore di plastica d'alta temperatura di prutezzione ambientale pò passà i regulamenti di sicurezza, i prudutti attraversu a certificazione SGS è risponde à i requisiti ambientali ROHS.

I prudutti di riflettori di metallu chì formanu a cunsistenza hè bassu, u mudellu di luce di ogni riflettore ùn hè micca listessu per a stessa pruduzzione in batch;Perchè u riflettore di plastica hè stampatu à iniezione una volta chì hà una alta consistenza di u produttu, un mudellu di luce uniforme, senza luce vaga, senza spot neru è senza ombra, u mudellu di luce hè più perfettu.


Postu tempu: Apr-01-2022