Illuminazione esterna

Ci sò parechji tippi di luminaria per l'illuminazione esterna, vulemu fà una breve introduzione di certi tipi.

1.High pole lights: i lochi di l'applicazioni principali sò grandi piazze, aeroporti, overpasses, etc., è l'altezza hè generalmente 18-25 metri;

2.Street lights: I lochi principali di l'applicazione sò strade, parcheggi, piazze, etc.;u mudellu di luce di luci di strada hè cum'è l'ali di bat, chì ponu megliu furnisce un mudellu di illuminazione uniforme, è furnisce un ambiente luminoso còmode.

Illuminazione esterna (2)

3. Luci di u stadiu: I lochi principali di l'applicazione sò campi di basket, campi di football, campi di tennis, campi di golf, parcheggi, stadii, etc. L'altezza di i pali di luce hè generalmente più di 8 metri.

Illuminazione esterna (3)

4. Lumi di giardinu: I lochi principali di l'applicazioni sò piazze, marciapiedi, parcheggi, cortili, etc. L'altezza di i pali di luce hè generalmente 3-6 metri.

Illuminazione esterna (4)

5. Light Lawn: i lochi principali di l'applicazione sò camini, prato, cortili, etc., è l'altezza hè generalmente 0,3-1,2 metri.

Illuminazione esterna (5)

6.Flood light: I lochi di applicazione principali sò edifizii, ponti, piazze, sculture, publicità, etc.. U putere di lampade hè generalmente 1000-2000W.U mudellu di luce di i proiettili generalmente include una luce estremamente stretta, una luce stretta, una luce media, una luce larga, una luce ultra-larga, un mudellu di luce di muru, è u mudellu di luce pò esse cambiatu aghjunghjendu accessori ottici.cum'è trim anti-glare.

Illuminazione esterna (6)

7. Luci Underground: I lochi di l'applicazioni principali sò facciate di custruzzione, mura, piazze, scalini, etc. U livellu di prutezzione di luci intarrati hè IP67.S'elli sò stallati in piazze o in terra, i veiculi è i pedestrians li toccanu, cusì deve esse cunsideratu ancu a resistenza à a compressione è a temperatura di a superficia di a lampada per evitari frattura o scalding people.U mudellu di luce di luci intarrati generalmente include luce stretta, luce media, luce larga, mudellu di luce di muru, illuminazione laterale, illuminazione di a superficia, etc. Quandu selezziunate un angolo di fasciu strettu, assicuratevi di determinà a distanza di stallazione trà a lampada. è a superficia illuminata, quandu sceglite u muru, fate attente à a direzzione di a luce di u luminiare.

Illuminazione esterna (7)

8. Lavatrice di muru: I lochi di l'applicazioni principali sò custruendu facciate, pareti, etc. Quandu custruiscenu l'illuminazione di a facciata, hè spessu necessariu di ammuccià u corpu di lampa in u bastimentu.In un spaziu strettu, hè necessariu di cunsiderà cumu per riparà convenientemente, è ancu di mantene a manu.

Illuminazione esterna (8)

9. Tunnel light: I lochi di l'applicazioni principali sò tunnellati, passaggi sotterranei, etc., è u metudu di stallazione hè stallazione superiore o laterale.

Illuminazione esterna (1)

Tempu di Postu: Nov-23-2022