Prucessu di galvanica di parti di veiculi

Prucessu di galvanica di parti di veiculi

Classificazione di l'electroplating per i pezzi di veiculi
1. Coating Decorative
Cum'è un logu o dicurazione di una vittura, hè necessariu d'avè un aspettu luminoso dopu l'electroplating, un tonu di culore uniforme è coordinatu, un processu exquisite è una bona resistenza à a corrosione.Cum'è segni di vittura, paraurti, mozzi di rota, etc.

2. Rivestimentu protettivu
Una bona resistenza à a corrosione di e parti hè necessaria, cumpresa a zincatura, u cadmiu, u piombu, a lega di zincu, a lega di piombu.

3. Revestimentu Funziunale
Hè largamente utilizatu, cum'è: stagnatura, placcatura di rame, placcatura di piombo-stagnu per migliurà a capacità di saldatura di a superficia di e parti;u ferru è u cromu per riparà a dimensione di e parti;placcatura d'argentu per migliurà a conduttività di metalli.

Prucessu di galvanica di parti di veiculi

Classificazione specifica di u prucessu di galvanica

1. Incisione

L'incisione hè un metudu di caccià l'ossidi è i prudutti di ruggine nantu à a superficia di e parti cù a dissoluzione è l'incisione di suluzioni acide.E caratteristiche di u prucessu di incisione di l'automobile includenu: u ritmu di produzzione hè veloce è a dimensione di u batch hè grande.

2. Galvanizatu

U revestimentu di zincu hè relativamente stabile in l'aria, hà una capacità di prutezzione affidabile per l'acciaio è low cost.Cum'è un camion di medie dimensioni, a superficia di e parti galvanizzate hè 13-16m², chì rapprisentanu più di 80% di l'area di placcatura tutale.

3. Electroplating di cobre o aluminiu

L'electroplating di u pruduttu plasticu passa per un travagliu di incisione di rugosità, a superficia di u materiale plasticu corrode i pori microscòpichi, poi electroplacting l'aluminiu in a superficia.

L'acciaio principarmenti utilizatu per l'automobile hè utilizatu cum'è un azzaru di decorazione di basa.U specchiu esternu hè luminosu, specchiu d'alta qualità, bona resistenza à a corrosione, è hè principarmenti utilizatu per l'automobile d'alta prestazione.

Classificazione specifica di u prucessu di galvanica

Tempu di Postu: 18-Nov-2022