LENTI TIR

Lens hè un accessori di luce cumuni, a lente standard più classica hè a lente cònica, è a maiò parte di sti lenti si basanu in lenti TIR.

Cosa hè a lente TIR?

Torch Reflector Lens

 

TIR si riferisce à "Total Internal Reflection", vale à dì, a riflessione interna tutale, cunnisciuta ancu cum'è riflessione totale, hè un fenomenu otticu.Quandu a luce entre da un mediu cù un indice di rifrazione più altu à un mediu cù un indice di rifrazione più bassu, se l'angolo incidente hè più grande di un certu angolo criticu θc (a luce hè luntanu da a normale), a luce rifratta sparisce, è tutta a luce incidente serà riflessa è ùn entre micca mediu cù indice di rifrazione bassu.

lente TIRhè fatta usendu u principiu di riflessione tutale per cullà è processà a luce.U so disignu hè di utilizà spotlight penetrante in u fronte, è a superficia cunica pò cullà è riflette tutta a luce laterale, è a superposizione di sti dui tipi di luce pò ottene un mudellu di luce perfetta.

L'efficienza di a lente TIR pò ghjunghje à più di 90%, è hà i vantaghji di un altu tassu d'utilizazione di l'energia luminosa, menu perdita di luce, una piccula zona di raccolta di luce è una bona uniformità.

U materiale principale di a lente TIR hè PMMA (acrilica), chì hà una bona plasticità è una alta trasmittanza di luce (finu à 93%).

Tintura di lenti di plastica

Tempu di Postu: Dec-10-2022