Illuminazione di a griglia LED

A vita di u grill LEDA luce dipende principalmente da a fonte di luce di u statu solidu è da a parte di dissipazione di calore di guida.Avà a vita di a fonte di luce LED hà righjuntu più di 100.000 ore.Cù u sviluppu cuntinuu di a tecnulugia LED è a popularizazione di a tecnulugia di l'applicazioni, in u drive è U dissipation di u calore hà righjuntu in fondu un statu ideale.A vita di i spotlights LED d'alta qualità dispunibuli in u mercatu in fondu righjunghji 10.000-50.000 ore, chì hè quasi 10-50 volte quella di i spotlights alogeni ordinali.

U risparmiu di energia di u pruduttu hè altu à 80%, è hè quasi senza mantenimentu.Ùn ci hè micca prublema di rimpiazzamentu frequente di pezzi, è u costu salvatu in circa a mità di un annu pò esse scambiatu per u costu.A fonte di luce elettrica semiconductor verde è ecologica hà una luce suave è un spettru puru, chì hè benefica per a prutezzione di a visione di i travagliadori è a salute fisica.

Illuminazione di a griglia LED

Avantaghju

1. Generazione di calore ultra-bassu di LEDlampe à grille: a temperatura massima di a superficia di a tazza di lampa LED hè solu circa 50 gradi, ancu s'ellu hè toccu cù a manu, ùn si senterà micca assai caldu, chì hè relativamente sicuru è affidabile;questu mostra ancu l'energia luminosa di a lampada di grille LED High rate di cunversione è più efficienza.2. I lumi di grille LED sò super risparmiu d'energia: i luci di grille LED ponu salvà u 90% di i costi di l'electricità.Mette una luce di grille LED in u corridore o corridoiu pò esse usata cum'è una luce permanente, cun un cunsumu d'energia bassu è una alta efficienza luminosa.3. A luce di a griglia LED hè super amichevule per l'ambiente: usa una fonte d'energia di corrente constante di bassa tensione, è ùn ci hè micca luce ultravioletta in a luce, è ùn ci hè micca interferenza d'onda elettromagnetica.4. Durata di vita ultra-longa di luci di grille LED: A durata di vita di luci di grille LED hè 10 volte quella di lampade incandescenti ordinarie è lampade alogeni, è pò esse continuamente illuminatu per 50 000 ore.5. A luce di grille LED hè bella è eleganti: a luce di grille LED hè fatta di perle di lampada LED cristalline, è l'aspettu hè fattu di cunduttività termale in lega d'aluminiu, chì ùn hè micca solu una bona permeabilità di l'aria, ma hè ancu magre. compactu è di moda, è hè ancu una bona decorazione.


Tempu di Postu: Dec-02-2022