Cumu sceglie Beam Angel?

Cumu 1

Sceglite l'illuminazione senza luminaria principale, chì ùn pò micca solu pruduce effetti di illuminazione, ma ancu mostra i bisogni individuali.L'essenza di u luminariu non-principale hè l'illuminazione spargugliata, è i spotlights sò i più utilizati.

1. A diffarenza trà spotlights è downlights

Chì sò i downlights è i spotlights ?Pò esse vistu da a definizione chì a più grande diffarenza trà downlights è spotlights hè a scattering of light.

2. Chì ghjè l'angolo di fasciu

A definizione di CIE International Lighting Committee è China National Standard GB: In u pianu induve si trova l'assi di u fasciu, u puntu centru chì passa per u fronte di a lampada hè l'assi, è l'angolo trà l'area di 50% di u piccu centrale. intensità luminosa.

3. Effetti di illuminazione cù diversi anguli di fasciu

Siccomu i spotlights sò anguli, chì hè l'effettu di e diverse anguli di luce?L'anguli di fasciu cumuni sò 15 gradi, 24 gradi, è 36 gradi, è i rari in u mercatu sò 6 gradi, 8 gradi, 10 gradi, 12 gradi, 45 gradi, 60 gradi.

Cumu 2

4. Cumu sceglie l'angolo di fasciu di u spotlight

Quandu avemu fattu u disignu di l'illuminazione, avemu scontru assai spotlights installati nantu à tetti à quattru lati assai stretti, è a distanza trà i lumi è u muru era in 10 cm.Sì i lumi attaccati à u muru ùn sò micca stati scelti bè, seranu facilmente esposti in parte, è a luce ùn pare micca bè.In generale, se i cundizioni sò limitati è u lampu hè assai vicinu à u muru, in questu casu, u metudu di salvezza hè di sceglie un angolo di fasciu largu (> 40 °), è tandu l'apertura di u lampu deve esse u più chjucu pussibule.

U principiu di currisponde à l'anguli di illuminazione di u spaziu generale hè chì se vulete un spaziu cù una bona atmosfera di illuminazione, ùn pudete micca cunfidendu solu un angolo di fasciu.Pudemu cunfigurà l'illuminazione residenziale secondu 5:3:1, 5 36 gradi + 3 24 gradi + 1 15 gradi, cusì l'effettu di a luce ùn sarà micca male.


Tempu di post: Dec-19-2022