Sceglite l'illuminazione senza luminariu principale, chì ùn pò micca solu pruduce effetti di luce, ma ancu mustrà i bisogni individuali. L'essenza di u luminariu micca principale hè l'illuminazione diffusa, è i riflettori sò i più aduprati.
1. A diffarenza trà i riflettori è i downlight
Chì sò i downlight è i spotlight ? Da a definizione si pò vede chì a più grande differenza trà i downlight è i spotlight hè a diffusione di a luce.
2. Chì ghjè l'angulu di u fasciu
A definizione di u Cumitatu Internaziunale di l'Illuminazione CIE è di u Standard Naziunale Chine GB: Nantu à u pianu induve si trova l'asse di u fasciu, u puntu cintrali chì passa per a parte anteriore di a lampada hè l'asse, è l'angulu trà l'area hè di 50% di l'intensità luminosa cintrali di piccu.
3. Effetti di luce cù diversi anguli di fasciu
Siccomu i riflettori sò angulati, chì effettu anu i sfarenti anguli di luce ? L'anguli di fasciu cumuni sò 15 gradi, 24 gradi è 36 gradi, è i rari in u mercatu sò 6 gradi, 8 gradi, 10 gradi, 12 gradi, 45 gradi, 60 gradi.
4. Cumu sceglie l'angulu di u fasciu di u riflettore
Quandu facemu cuncepimentu di l'illuminazione, avemu scontru assai riflettori installati nantu à tetti à quattru lati assai stretti, è a distanza trà e luci è u muru era di menu di 10 cm. Se e luci attaccate à u muru ùn eranu micca scelte currettamente, serianu facilmente parzialmente esposte, è a luce ùn saria micca bella. In generale, se e cundizioni sò limitate è a lampada hè assai vicina à u muru, in questu casu, u metudu di salvezza hè di sceglie un angulu di fasciu largu (> 40°), è tandu l'apertura di a lampada deve esse a più chjuca pussibule.
U principiu di currispundenza di l'anguli d'illuminazione di u spaziu generale hè chì sè vo vulete un spaziu cù una bona atmosfera d'illuminazione, ùn pudete micca fidàvi solu di un angulu di fasciu. Pudemu cunfigurà l'illuminazione residenziale secondu 5:3:1, 5 36 gradi + 3 24 gradi + 1 15 gradi, cusì l'effettu di luce ùn serà micca male.
Data di publicazione: 19 dicembre 2022





