E lenti ottiche sò più spesse è più chjuche; E lenti di Fresnel sò fine è di grande dimensione.
U principiu di a lente di Fresnel hè statu inventatu da u fisicu francese Augustine Fresnel. Hè statu inventatu da Augustine Fresnel, chì hà trasfurmatu lenti sferiche è asferiche in lenti di forma planare ligera è fina per ottene u listessu effettu otticu. Dopu, un gran numeru di bande ottiche sò state trattate nantu à a superficia planare per mezu di un trattamentu ultra-precisu, è ogni banda hà ghjucatu u rolu di una lente indipendente. A lente di Fresnel hè u megliu modu per realizà lenti grandi, piane è fine.
A fabricazione di lenti Feist Fresnel, in particulare lenti di grande dimensione, implica simulazione di cuncepimentu otticu, tecnulugia di fabricazione ultra-precisione, materiali polimerichi è prucessu di stampaggio di precisione. E lenti Fresnel ponu esse largamente aduprate in l'illuminazione, a navigazione, a ricerca scientifica è cusì.
A lente di Fresnel hè una forma di piastra piatta chì riflette è cuncentra i raggi. Usendu stu principiu è a tecnulugia di splicing, pudemu trasfurmà paraboloidi, ellissoidi è lenti ottiche di superficia d'ordine superiore di qualsiasi apertura in forma piana, in modu da realizà lenti di Fresnel di splicing di qualsiasi dimensione, è esplorà l'applicazione di l'energia solare spaziale è di riflettori giganti (cum'è u radiotelescopiu Tianyan di Guizhou cù apertura di 500 metri).
A tecnulugia Mosaic infinita di a lente di Fresnel pò esse aduprata da parechji metri, à centinaie di metri, à qualsiasi grande dimensione. A superficia di riflessione parabolica di Guizhou Tianjia cù un diametru di 500 metri pò aduprà sta tecnulugia Mosaic per simulà a superficia parabolica cù una lente di Fresnel piatta, ciò chì riduce a difficultà di trasfurmazione è hè più faciule da installà è aghjustà.
Data di publicazione: 24 dicembre 2021




