U prucessu di trasfurmazioni di lenti otticu hè introduttu

U travagliu otticu à friddu

1. Polish a lenti otticu, u scopu hè di sguassà qualchi sustanzia ruvida nantu à a superficia di u lenti otticu, cusì chì a lenti otticu hà un mudellu preliminariu.

2. Dopu à a lucidatura iniziale, pulisce a lente otticu, determina u valore R, è sguassate l'impurità nantu à a superficia.

3. Dopu a lucidatura duie volte, pulisce a lente ottica, chì pò fà l'apparenza di lenti otticu delicata è liscia.

4. Dopu avè finitu l'operazione di lucidatura, pulite a lenti ottiche, principarmenti per caccià qualchi impurità fora di a lenti otticu dopu a lucidatura è a lucidatura.

5. Dopu a pulizia di u polu fora di a lente otticu, macinate a lente otticu secondu u diametru esterno necessariu di a lente otticu.

6. Dopu à finisce u funziunamentu di bordu, rivestimentu di lenti otticu, u culore di film hà parechji tipi, pò esse chjapputu secondu a necessità di l'operazione, pò esse chjapputu cù una capa o parechji strati di film.

7. Dopu avè finitu l'operazione di revestimentu, applicà a tinta à a lente otticu, chì impedisce à a lente di riflette a luce.Basta applicà tinta nera à u bordu esterno di a lente ottica.

8. Dopu à u revestimentu di tinta di lenti ottichi, l'ultimu passu di u funziunamentu di trasfurmazioni otticu friddu hè cunghjuntu, usendu cola speciale per appiccicà duie lenti ottiche, u valore R di e duie lenti deve esse oppostu, mantenendu a stessa dimensione è diametru. .

Lucidatura di lenti ottiche

Necessità di usà lucidatura è lucidatura in polvere, u prucessu di lucidatura, u tempu di lucidatura è a prissioni di lucidatura di lenti ottiche è cusì, alcuni di u prucessu di lucidatura di i valori di i paràmetri sò utilizati deve esse determinatu, dopu à a fine di l'operazione di lucidatura à a pulizia di lenti ottiche rapidamente, qualchì lucidatura. a polvera resterà sopra à a lente ùn serà micca capaci di sbulicà.


Tempu di Postu: Dec-24-2021