1. Lucidà a lente ottica, u scopu hè di sguassà alcune sustanze ruvide nantu à a superficia di a lente ottica, affinchì a lente ottica abbia un mudellu preliminare.
2. Dopu à a lucidatura iniziale, lucidate a lente ottica, determinate u valore R è eliminate l'impurità nantu à a superficia.
3. Dopu avè lucidatu duie volte, lucidate a lente ottica, chì pò fà chì l'aspettu di a lente ottica sia delicatu è lisciu.
4. Dopu avè finitu l'operazione di lucidatura, pulite a lente ottica, principalmente per rimuovere alcune impurità fora di a lente ottica dopu a lucidatura è a lucidatura.
5. Dopu avè pulitu a polvere fora di a lente ottica, macinate a lente ottica secondu u diametru esternu necessariu di a lente ottica.
6. Dopu avè finitu l'operazione di bordatura, u rivestimentu di a lente ottica, u culore di a film hà parechji tipi, pò esse rivestitu secondu u bisognu di l'operazione, pò esse rivestitu cù un stratu o parechji strati di film.
7. Dopu avè finitu l'operazione di rivestimentu, applicate inchiostru à a lente ottica, chì impedisce à a lente di riflette a luce. Basta applicà inchiostru neru à u bordu esternu di a lente ottica.
8. Dopu à u rivestimentu di inchiostru di e lenti ottiche, l'ultima tappa di l'operazione di trasfurmazione ottica à fretu hè a giunzione, aduprendu una colla speciale per incollà duie lenti ottiche inseme, u valore R di e duie lenti deve esse oppostu, mantenendu a stessa dimensione è u listessu diametru.
Avete bisognu di utilizà una lucidatura è una polvere di lucidatura, u prucessu di lucidatura, u tempu di lucidatura è a pressione di lucidatura di e lenti ottiche, ecc., alcuni di i valori di i parametri di u prucessu di lucidatura chì sò aduprati devenu esse determinati. Dopu à a fine di l'operazione di lucidatura, una pulizia rapida di e lenti ottiche pò fà chì una parte di a polvere di lucidatura resti sopra à a lente è ùn sia micca capace di sparisce.
Data di publicazione: 24 dicembre 2021




