Illuminazione ottica LED

Attualmente, a maiò parte di l'illuminazione in i lochi cummerciale venenu da lenti COB è riflettori COB.

Illuminazione ottica LED

Lenti LED ponu ghjunghje diverse applicazioni secondu e diverse ottiche.

► Materiale di lenti otticu

I materiali utilizati in lenti ottiche sò generalmente materiali trasparenti di PC di qualità ottica o materiali trasparenti PMMA di qualità otticu, chì sò applicati in diversi campi secondu e caratteristiche di sti dui materiali.
► Applicazione di lenti ottiche.

Illuminazione cummerciale

L'illuminazione cummerciale pò esse divisa in quattru categurie da a perspettiva di a forma di u cunsumu di ogni ghjornu è u cuntenutu: illuminazione per scarpi, vestiti è sacchetti (showroom di l'automobile), illuminazione per catene di ristoranti, illuminazione per centri commerciali è supermercati, illuminazione per mobili è magazzini di materiali di custruzzione, ecc.

Diversi spazii cummirciali anu diverse esigenze è applicazioni di illuminazione.Ma a maiò parte di l'illuminazione cummerciale hè inseparabile da lenti COB.

L'illuminazione esterna hè necessaria per risponde à i bisogni di u travagliu visuale esternu è ottene effetti decorattivi.In cunfrontu cù l'illuminazione di casa, l'illuminazione esterna hà e caratteristiche di alta putenza, forte luminosità, grande dimensione, longa vita di serviziu, è bassi costi di mantenimentu.

L'illuminazione esterna include principalmente: luci di prato, luci di giardinu, luci di tunnel, luci d'inundazione, luci sottumarine, luci di strada, luci di muru, luci di paisaghji, luci interrate, etc.

 

Illuminazione esterna

A lenti COB currisponde principalmente à l'apparecchi di luce per risponde à i bisogni di diversi scenarii d'applicazione, è per risponde à i requisiti di l'effettu di emissione di luce in l'ambiente di usu.


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022