Introduzione è applicazione di riflettore è lente

▲ Riflettore

1. Riflettore di metallu: hè generalmente fattu di aluminiu è hà bisognu di stampa, lucidatura, oxidazione è altri prucessi.Hè facilitu di furmà, low cost, resistenza à a temperatura alta è faciule da esse ricunnisciutu da l'industria.

2. Riflettore di plastica : ci vole à esse demoulded.Hà una alta precisione ottica è senza memoria di deformazione.U costu hè relativamente altu cumparatu cù u metale, ma u so effettu di resistenza à a temperatura ùn hè micca bonu cum'è a tazza di metallo.

Micca tutta a luce da a fonte di luce à u Riflettore ùn escerà di novu per via di a rifrazione.Questa parte di a luce chì ùn hè micca stata rifratta hè chjamata cullettivamente u locu secundariu in l'ottica.L'esistenza di u locu secundariu hà un effettu di facilità visuale.

▲ Lenti

I riflettori sò classificati, è i lenti sò ancu classificati.Lenti Led sò divisi in lenti primarie è lenti secundari.A lente chì generalmente chjamemu hè a lente secundaria per difettu, vale à dì, hè strettamente cumminata cù a fonte di luce LED.Sicondu diverse esigenze, diverse lenti ponu esse usate per ottene l'effettu otticu desideratu.

PMMA (polimetilmetacrilato) è PC (policarbonate) sò i principali materiali circulanti di lenti LED in u mercatu.A trasmittanza di PMMA hè 93%, mentri PC hè solu circa 88%.In ogni casu, l'ultime hà una resistenza à a temperatura alta, cù un puntu di fusione di 135 °, mentre chì PMMA hè solu 90 °, cusì sti dui materiali occupanu u mercatu di lenti cù quasi a mità di vantaghji.

Attualmente, a lente secundaria nantu à u mercatu hè generalmente un disignu di riflessione tutale (TIR).U disignu di a lente penetra è fucalizza nantu à u fronte, è a superficia cònica pò cullà è riflette tutta a luce di u latu.Quandu i dui tipi di luce sò sovrapposti, un effettu di spot luminosu perfettu pò esse ottenutu.L'efficienza di a lente TIR hè generalmente più di 90%, è l'angolo di fasciu generale hè menu di 60 °, chì pò esse appiicatu à lampade cù un angolo chjucu.

▲ Raccomandazione di l'applicazione

1. Downlight (lampada murale)

Lampi cum'è downlights sò generalmente stallati nantu à u muru di u corridore è sò ancu unu di i lampi più vicinu à l'ochji di a ghjente.Se a luce di i lampi hè relativamente forte, hè faciule fà vede l'incompatibilità psicologica è fisiologica.Dunque, in u design downlight, senza esigenze speciali, l'effettu di l'usu generale di Reflectors hè megliu cà quellu di lenti.Dopu tuttu, ci sò spots di luce secundariu eccessivu, Ùn farà micca chì e persone si sentenu incunificate quandu caminavanu in u corridore perchè l'intensità di a luce in un certu puntu hè troppu forte.

2. Lampada di prughjezzione (Spotlight)

In generale, a lampada di prughjezzione hè principalmente usata per illuminà qualcosa.Hè bisognu di una certa gamma è intensità di luce.A più impurtante, ci vole à mustrà chjaramente l'ughjettu irradiatu in u campu di visione di e persone.Per quessa, stu tipu di lampa hè principalmente utilizatu per l'illuminazione è hè luntanu da l'ochji di a ghjente.In generale, ùn pruvucarà micca discomfort à e persone.In u disignu, l'usu di lenti serà megliu cà Reflector.S'ellu hè usatu cum'è una sola surgente di luce, l 'effettu di pinch Phil lente hè megliu, Dopu tuttu, chì gamma ùn hè paragunabbili à elementi otticu ordinariu.

3. Lampada di muru

A lampa di muru hè generalmente utilizata per illuminà u muru, è ci sò parechje fonti di luce interna.Se si usa un Reflector cun forte spot luminoso secundariu, hè faciule fà u malu di a ghjente.Dunque, per lampade simili à lampade mure, l'usu di lenti hè megliu cà Reflector.

4. Lampada industriale è minera

Questu hè veramente un pruduttu difficiule di sceglie.Prima di tuttu, capisce i lochi di l'applicazione di lampi industriali è minieri, fabbriche, stazioni di pedaggio autostrada, grandi centri commerciali è altri spazii cù grande spaziu, è parechji fatturi in questu spaziu ùn ponu esse cuntrullati.Per esempiu, l'altitudine è l'larghezza sò faciuli per interferiscenu cù l'applicazione di lampade.Cumu sceglie lenti o Riflettori per lampi industriali è minieri?

In fatti, u megliu modu hè di determinà l'altezza.Per i lochi cù una altezza di stallazione relativamente bassa è vicinu à l'ochji umani, i riflettori sò cunsigliatu.Per i lochi cù una altezza di stallazione relativamente alta, lenti sò cunsigliate.Ùn ci hè altru mutivu.Perchè u fondu hè troppu vicinu à l'ochju, hà bisognu di una distanza eccessiva.L'altu hè troppu luntanu da l'ochju, è hà bisognu di una gamma.


Tempu di post: 25-May-2022