Introduzione è applicazione di riflettore è lente

▲ Riflettore

1. Riflettore metallicu: hè generalmente fattu d'aluminiu è hà bisognu di stampatura, lucidatura, ossidazione è altri prucessi. Hè faciule da furmà, à bassu costu, resistente à e alte temperature è faciule da esse ricunnisciutu da l'industria.

2. Riflettore di plastica: hà bisognu di esse sformatu. Hà una alta precisione ottica è ùn hà memoria di deformazione. U costu hè relativamente altu paragunatu à u metallu, ma u so effettu di resistenza à a temperatura ùn hè micca cusì bonu cum'è a tazza di metallu.

Micca tutta a luce da a fonte luminosa à u Riflettore si spegnerà torna per rifrazione. Sta parte di a luce chì ùn hè stata rifratta hè chjamata cullettivamente u puntu secundariu in ottica. L'esistenza di u puntu secundariu hà un effettu di facilitazione visuale.

▲ Lente

I riflettori sò classificati, è ancu e lenti sò classificate. E lenti LED sò divise in lenti primarie è lenti secundarie. A lente chì chjamemu generalmente hè a lente secundaria per difettu, vale à dì, hè strettamente cumminata cù a fonte di luce LED. Sicondu i diversi requisiti, diverse lenti ponu esse aduprate per ottene l'effettu otticu desideratu.

PMMA (polimetilmetacrilatu) è PC (policarbonatu) sò i principali materiali circulanti di lenti LED in u mercatu. A trasmittanza di PMMA hè di 93%, mentre chì PC hè solu circa 88%. Tuttavia, quest'ultima hà una resistenza à alta temperatura, cù un puntu di fusione di 135 °, mentre chì PMMA hè solu 90 °, dunque questi dui materiali occupanu u mercatu di lenti cù quasi a metà di i vantaghji.

Attualmente, a lente secundaria in u mercatu hè generalmente un disignu di riflessione tutale (TIR). U disignu di a lente penetra è si focalizza nantu à a parte anteriore, è a superficia cònica pò raccoglie è riflette tutta a luce da u latu. Quandu i dui tipi di luce si sovrapponenu, si pò ottene un effettu di puntu luminosu perfettu. L'efficienza di a lente TIR hè generalmente più di 90%, è l'angulu generale di u fasciu hè menu di 60 °, chì pò esse applicatu à lampade cù un angulu chjucu.

▲ Raccomandazione d'applicazione

1. Downlight (lampa da parete)

E lampade cum'è i downlight sò generalmente stallate nantu à u muru di u corridore è sò ancu trà e lampade più vicine à l'ochji di e persone. Sè a luce di e lampade hè relativamente forte, hè faciule di mustrà una incompatibilità psicologica è fisiologica. Dunque, in u disignu di i downlight, senza esigenze particulari, l'effettu di l'usu generale di i riflettori hè megliu cà quellu di e lenti. Dopu tuttu, ci sò eccessivi punti di luce secundaria, ùn farà micca chì e persone si sentinu scomode quandu camminanu in u corridore perchè l'intensità di a luce in un certu puntu hè troppu forte.

2. Lampada di pruiezione (Spotlight)

In generale, a lampada di pruiezione hè aduprata principalmente per illuminà qualcosa. Hà bisognu di una certa gamma è intensità luminosa. Ancu più impurtante, hà bisognu di mustrà chjaramente l'ughjettu irradiatu in u campu visuale di e persone. Dunque, stu tipu di lampada hè aduprata principalmente per l'illuminazione è hè luntana da l'ochji di e persone. In generale, ùn causerà micca disagiu à e persone. In u disignu, l'usu di lenti serà megliu cà u Riflettore. S'ellu hè adupratu cum'è una sola fonte di luce, l'effettu di a lente Phil à pinza hè megliu. Dopu tuttu, quella gamma ùn hè micca paragunabile à l'elementi ottici ordinarii.

3. Lampada di lavaggio murale

A lampada à lavaggio murale hè generalmente aduprata per illuminà u muru, è ci sò parechje fonti di luce interne. S'ellu si usa un riflettore cù un forte puntu di luce secundariu, hè faciule causà discomfort à e persone. Dunque, per e lampade simili à a lampada à lavaggio murale, l'usu di lenti hè megliu cà u riflettore.

4. Lampada industriale è minera

Questu hè veramente un pruduttu difficiule da sceglie. Prima di tuttu, capite i lochi d'applicazione di e lampade industriali è minerarie, fabbriche, stazioni di pedaggio autostradale, grandi centri commerciali è altre zone cù grande spaziu, è parechji fattori in questa zona ùn ponu esse cuntrullati. Per esempiu, l'altezza è a larghezza sò facili da interferisce cù l'applicazione di e lampade. Cumu sceglie lenti o riflettori per lampade industriali è minerarie?

In fatti, u megliu modu hè di determinà l'altezza. Per i lochi cù un'altezza d'installazione relativamente bassa è vicinu à l'ochji umani, si cunsiglianu i riflettori. Per i lochi cù un'altezza d'installazione relativamente alta, si cunsiglianu lenti. Ùn ci hè altra ragione. Perchè u fondu hè troppu vicinu à l'ochju, ci vole una distanza eccessiva. L'altezza hè troppu luntana da l'ochju, è ci vole una gamma.


Data di publicazione: 25 di maghju 2022