Illuminazione di alta qualità - l'illuminanza

I fattori chì influenzanu l'effettu di a luce ùn si riducenu à nunda di più chè questi: illuminanza, luminosità, resa di i culori è abbagliamentu. Quessi fattori sò a chjave per un effettu di illuminazione di alta qualità. Un livellu di illuminazione raghjonevule, in un certu intervallu di aumentu di l'illuminazione, pò migliurà a funzione visuale.

Per determinà a dimensione di l'illuminazione necessaria da l'ambiente illuminatu, a dimensione di l'ughjettu osservatu è u gradu di cuntrastu cù a luminosità di u fondu devenu esse presi in contu per assicurà i requisiti basi di assicurà a visione cù una illuminazione uniforme è raghjonevule. Per l'illuminazione interna, ùn hè micca l'illuminanza più ancu megliu, u cambiamentu di illuminanza adattatu pò esse attivu in l'atmosfera interna, migliurà u gustu esteticu di a persona.

1

À propositu di u cuncepimentu di u rapportu d'illuminazione interna:

L'uniformità di l'illuminazione interna si riferisce à u rapportu trà u gradu minimu d'illuminazione è u gradu mediu d'illuminazione, chì generalmente ùn hè micca menu di 0,7. L'illuminazione di a zona micca di travagliu ùn deve esse menu di 1/3 di l'illuminazione di a zona di travagliu. I valori medii d'illuminazione di i spazii adiacenti ùn ponu micca differisce di più di 5 volte.

Distribuzione scientifica di a luminosità

A luminosità si riferisce à l'intensità di luminescenza in l'unità di area prughjettata di a direzzione di a linea di vista, in cd / ㎡. Rappresenta a percezione visuale intuitiva di a luminosità di un ughjettu. A distribuzione di a luminosità di l'illuminazione interna hè determinata da a distribuzione di l'illuminazione è da u rapportu di riflessione di a superficia.

In u cuncepimentu di l'illuminazione interna, ci vole à fà attenzione à assicurà una distribuzione adatta di a luminosità. In generale, una distribuzione chì varia troppu in luminosità pò dannà a visione di e persone, pruvucendu un abbagliamentu scomodu.

In generale, l'ochji accettanu sei livelli di distribuzione di luminosità, cum'è seguita:

2

Ma in u listessu locu, l'ochji di e persone ùn ponu micca abbraccià trè livelli. Ci sò dui sistemi di fotorecettori diffirenti in a retina umana, vale à dì a visione luminosa è a visione scura.

L'ochju per u cambiamentu di luminosità di u mondu esternu cambia, pò adattà currettamente e cellule di u conu di l'ochju è e cellule colonnari, in modu da avè un sensu currettu, stu fenomenu hè chjamatu "adattazione di luminosità".

In u cuncepimentu di l'illuminazione, duvemu ancu fà attenzione à l'impattu di a visione di luce è ombra, cum'è u corridore di l'hotel, hè una cunnessione cù u passaghju di u lobby è di e camere d'ospiti, deve esse stallata una luce dolce è bassa, affinchì l'ospiti sianu pronti per a transizione visuale.

In a cuncepzione di i magazini cummerciali, duvemu ancu fà attenzione à chì tutte e lampade interne devenu esse accese durante u ghjornu, sia per evità l'effettu acquariu, sia per adattà currettamente l'invitati à l'ambiente di luce è ombra.


Data di publicazione: 02 di settembre di u 2022