Per l'usu di u cob, avemu bisognu di cunfirmà a putenza di funziunamentu, e cundizioni di dissipazione di u calore è a temperatura di u PCB per assicurà u funziunamentu nurmale di u cob. Quandu si usa u riflettore, avemu ancu bisognu di cunsiderà a putenza di funziunamentu, e cundizioni di dissipazione di u calore è a temperatura di u riflettore per assicurà u funziunamentu nurmale di u riflettore. Cumu si opera a misurazione di a temperatura di u riflettore ?
1. Perforazione di u riflettore
Perforate u riflettore cù un foru circulare di circa 1 mm. A pusizione di u foru deve esse in fondu à u riflettore è vicinu à u COB.
2. Termocuppia fissa
Togliete l'estremità di a termocuppia di u termometru (tipu K), passatela per u foru circulare di u riflettore, è poi fissatela cù colla trasparente in modu chì u filu di a termocuppia ùn si mova micca.
3. Pittura
Applicà pittura bianca nantu à i punti di misurazione di a temperatura di i fili di a termocuppia per migliurà a precisione di a misurazione.
4. Misurazione di a temperatura
In generale, cunnette l'interruttore di u termometru per misurà è registrà i dati in cundizioni di sigillatura è misurazione di corrente costante.
Chì ne dici di a resistenza à a temperatura di u riflettore Shinland?
U riflettore otticu Shinland hè fattu di materiali plastificati impurtati da u Giappone, cù UL_ Hb, V2, certificazione resistente à i raggi UV, risponde ancu à i requisiti di RoHS è di portata di l'UE, è a resistenza à a temperatura hè di 120 ℃. Per superà a resistenza à a temperatura di u pruduttu, u riflettore Shinland hà aghjuntu materiali resistenti à alta temperatura, solu per dà à i clienti a megliu scelta.
Data di publicazione: 18 di ghjugnu 2022









